8 Şubat 2009 Pazar

MİMLENMİŞİM


BLOGSPOT ADRESİNE GEÇELİ HENÜZ İKİ GÜN OLDU AMA MİMLENDİM. TEŞEKKÜR EDERİM ARKADAŞIM CANDAN TARİFLER BLOĞUNUN SAHİBESİNE.BU UYGULAMANIN BİR BENZERİ BLOGCUDA VAR . O SOBELEME DİYE GEÇİYOR. OKULLARIN AÇIK OLDUĞU ZAMANLARDA BEN FIRSAT BULUP SOBELERE CEVAP YAZAMIYORDUM. BAKALIM BURADAKİ MİMLEMELERE NE KADAR CEVAP YAZABİLECEĞİM. MALUM TATİLİN SON GÜNÜ MAALESEF
BAŞLAYALIM SORULARI YANITLAMAYA
HAYATINIZDA SEVDİĞİNİZ ÜÇ KİŞİ(ZOR SORU SEVDİKLERİM O KADAR ÇOK Kİ)
1. KIZLARIM
2. EŞİM
3. ANNEM (BİRDE BENDEN OLSUN ÖĞRENCİLERİM)

SİZİ HAYATA BAĞLAYAN ÜÇ OLAY
1. KIZLARIMIN DOĞUMLARI
2. ÖĞRETMEN OLARAK ATANDIĞIM GÜN
3. FAKÜLTEYİ ALTTAN GELEN 13 DERSİMİ VEREREK TEK DERS İMTİHANINDAN GEÇEREK KIL PAYIDA OLSA BİTİRDİĞİM GÜN.SINAV SONUÇLARINI ÖĞRENMEYE KUCAĞIMDA 9 AYLIK KIZIMLA VE EŞİMLE BİRLİKTE GİTMİŞTİM.

3 ŞEY DİLEYİN
1. KIZLARIMIN BÜYÜDÜĞÜNÜ GÖRMEK
2. GENÇ YAŞTA ANNEANNE OLMAK
3.EMEKLİ OLUP BİLGİSAYAR BAŞINDA GÜNLERİMİ GEÇİRMEK

3 GÜN 3 SAAT ÖNCE NE YAPIYORDUNUZ
EŞİMİN ABLASI BİZDE İDİ ONU MEMLEKETE YOLLUYORDUK

MOBİL TELEFONUNUZDA KAYITLI 3 KİŞİNİN ADI
BENİM TELEFONUM ALFABETİK SIRAYA GÖRE DÜZENLİ
1.AMASYA EV
2. ANNEM
3.ANTALYA EV

BENDE KİMİ MİMLEYECEĞİMİ BİLEMİYORUM AMA ARKADAŞ LİSTEME İLK OLARAK EKLEDİĞİM http://elifileyasamak.blogspot.com/ ARKADAŞIMI VE http://supprussceyiz.blogspot.com/ ARKADAŞIMI MİMLİYORUM.


5 yorum:

meleginmarifetleri dedi ki...

Selam iadeyi ziyarete geldim..
Aşağıdaki patiği çok beğendim sandalet gibi olmuş yapanların ellerine sağlık.
Hoşçakal.

Armina dedi ki...

Çok güzel bir patik, yapanın ellerine sağlık. Ben de sizi blog listeme ekliyorum.

CANDAN TARİFLER dedi ki...

CANIM MİME KATILDIĞIN İÇİN TEŞEKKÜRLER BENİ ÇOK SEVİNDİRDİN BİRDE AŞAĞIDAKİ ŞALI BİLEN VARSA LÜTFEN BANA YARDIMCI OLMUŞSUN YA SANA BİR SİTE BULDUM RESİMLERLE NASIL YAPILDIĞI TEK TEK ANLATILIYOR BAKARSAN SEVİNİRİM http://www.angelfire.com/journal2/donisfuff/croshawl.html

nazardeymesin07 dedi ki...

ziyareten için teşekkür ederim arkadaşım bende seni ekliyorum sevgiler

tatesal dedi ki...

Bu mimin ilk yazarı benim...Ama en güzel cevapları sen vermişsin canım...

8 Şubat 2009 Pazar

MİMLENMİŞİM


BLOGSPOT ADRESİNE GEÇELİ HENÜZ İKİ GÜN OLDU AMA MİMLENDİM. TEŞEKKÜR EDERİM ARKADAŞIM CANDAN TARİFLER BLOĞUNUN SAHİBESİNE.BU UYGULAMANIN BİR BENZERİ BLOGCUDA VAR . O SOBELEME DİYE GEÇİYOR. OKULLARIN AÇIK OLDUĞU ZAMANLARDA BEN FIRSAT BULUP SOBELERE CEVAP YAZAMIYORDUM. BAKALIM BURADAKİ MİMLEMELERE NE KADAR CEVAP YAZABİLECEĞİM. MALUM TATİLİN SON GÜNÜ MAALESEF
BAŞLAYALIM SORULARI YANITLAMAYA
HAYATINIZDA SEVDİĞİNİZ ÜÇ KİŞİ(ZOR SORU SEVDİKLERİM O KADAR ÇOK Kİ)
1. KIZLARIM
2. EŞİM
3. ANNEM (BİRDE BENDEN OLSUN ÖĞRENCİLERİM)

SİZİ HAYATA BAĞLAYAN ÜÇ OLAY
1. KIZLARIMIN DOĞUMLARI
2. ÖĞRETMEN OLARAK ATANDIĞIM GÜN
3. FAKÜLTEYİ ALTTAN GELEN 13 DERSİMİ VEREREK TEK DERS İMTİHANINDAN GEÇEREK KIL PAYIDA OLSA BİTİRDİĞİM GÜN.SINAV SONUÇLARINI ÖĞRENMEYE KUCAĞIMDA 9 AYLIK KIZIMLA VE EŞİMLE BİRLİKTE GİTMİŞTİM.

3 ŞEY DİLEYİN
1. KIZLARIMIN BÜYÜDÜĞÜNÜ GÖRMEK
2. GENÇ YAŞTA ANNEANNE OLMAK
3.EMEKLİ OLUP BİLGİSAYAR BAŞINDA GÜNLERİMİ GEÇİRMEK

3 GÜN 3 SAAT ÖNCE NE YAPIYORDUNUZ
EŞİMİN ABLASI BİZDE İDİ ONU MEMLEKETE YOLLUYORDUK

MOBİL TELEFONUNUZDA KAYITLI 3 KİŞİNİN ADI
BENİM TELEFONUM ALFABETİK SIRAYA GÖRE DÜZENLİ
1.AMASYA EV
2. ANNEM
3.ANTALYA EV

BENDE KİMİ MİMLEYECEĞİMİ BİLEMİYORUM AMA ARKADAŞ LİSTEME İLK OLARAK EKLEDİĞİM http://elifileyasamak.blogspot.com/ ARKADAŞIMI VE http://supprussceyiz.blogspot.com/ ARKADAŞIMI MİMLİYORUM.


5 yorum:

meleginmarifetleri dedi ki...

Selam iadeyi ziyarete geldim..
Aşağıdaki patiği çok beğendim sandalet gibi olmuş yapanların ellerine sağlık.
Hoşçakal.

Armina dedi ki...

Çok güzel bir patik, yapanın ellerine sağlık. Ben de sizi blog listeme ekliyorum.

CANDAN TARİFLER dedi ki...

CANIM MİME KATILDIĞIN İÇİN TEŞEKKÜRLER BENİ ÇOK SEVİNDİRDİN BİRDE AŞAĞIDAKİ ŞALI BİLEN VARSA LÜTFEN BANA YARDIMCI OLMUŞSUN YA SANA BİR SİTE BULDUM RESİMLERLE NASIL YAPILDIĞI TEK TEK ANLATILIYOR BAKARSAN SEVİNİRİM http://www.angelfire.com/journal2/donisfuff/croshawl.html

nazardeymesin07 dedi ki...

ziyareten için teşekkür ederim arkadaşım bende seni ekliyorum sevgiler

tatesal dedi ki...

Bu mimin ilk yazarı benim...Ama en güzel cevapları sen vermişsin canım...