27 Mart 2009 Cuma

BAŞIMIZ SAĞOLSUN!



ÜŞÜYORUM

Bir coşku var içimde bugün kıpır kıpır

Uzak çok uzak bir yerleri özlüyorum

Gözlerim parke parke taş duvarlarda

Açılıyor hayal pencerelerim

Hafif bir rüzgar gibi, süzülüyorum

Kekik kokulu koyaklardan aşarak

Güvercinler ülkesinde dolaşıyor

Bir çeşme başı arıyorum

Yarpuzlar arasında kendimi bırakıp

Mis gibi nane kokuları arasında

Ruhumu dinlemek istiyorum

Zikre dalmış her şey

Güne gülümserken papatyalar

Dualar gibi yükselir ümitlerim

Güneşle kol kola kırlarda koşarak

Siz peygamber çiçekleri toplarken

Ben çeşme başında uzanmak istiyorum

Huzur dolu içimde

Ben sonsuzluğu düşünüyorum

Ey sonsuzluğun sahibi, sana ulaşmak istiyorum

Durun kapanmayın pencerelerim

Güneşimi kapatmayın

Beton çok soğuk, üşüyorum..



Muhsin Yazıcıoğlu

ÜÇ GÜNDÜR ÇOK ÜZÜNTÜLÜYÜM.BİR UMUTLA İYİ HABERLERİNİ BEKLİYORDUK.GECELERİ GÖZÜME UYKU GİRMEDİ BİR TÜRLÜ

MALESEF ENKAZ BULUNDU SONUNDA VE KORKTUĞUMUZA UĞRADIK

MUHSİN YAZICIOĞLU KADAR DİĞER İNSANLARIMIZADA ÖZELLİKLE DE

GAZETECİ VATANDAŞIMIZADA ÇOK ÜZÜLDÜM.ÖLMEDEN ÖNCE YAPTIĞI KONUŞMALARI DİNLEMEK BENİ DERİNDEN SARSTI.BAŞAĞRILARI İÇİNDE ELİM KOLUM KALKMADAN HABERLERİ İZLERKEN KENDİ KENDİME (ÜZÜLÜP DURMANIN ANLAMI YOK KALK TA BİR YASİNİŞERİF OKU RUHLARINA HEDİYE ET RABBİME DUA ET DEDİM)

OKUDUM HEDİYE ETTİM

ALLAH KABUL ETSİN İNŞALLAH!

ALLAH GÜNAHLARINI AFFETSİN!

MEKANLARI CENNET OLSUN!

MİLLETİMİZİN BAŞI SAĞ OLSUN

UNUTMAYALIM HER NEFİS ÖLÜMÜ TADACAKTIR!

7 yorum:

NEŞELİ GÜNLER dedi ki...

ALLAH RAHMET EYLESİN.RUHLARI ŞAH OLSUN.ACI BİR BEKLEYİŞTİ BİZLER İÇİN SONUÇ BELKİ BEKLENİYORDU AMA YİNEDE BİR UMUT VARDI İÇİMİZDE .AMA OLMADI İŞTE ...

Zeynep Ceyiz Evi dedi ki...

SON ANA KADAR UMUT VARDI MALESEF İNANMASI ZORDA OLSA, TÜM
TÜRKİYENİN BAŞI SAĞ OLSUN, MEKANI CENNET OLSUN...

havvanur dedi ki...

slm topragım nasılsın muhsin bey gibi adamlar kolay gelmio ama çabuk kaybediyoruz:(((allah taksiratlarını affetsin amin sevgilerr

Inmaclamir dedi ki...

¡Hola arkadaşım ziyaret ve güzel bir hafta sonu ¡¡Un abrazo ¡¡¡¡¡¡sahip selamlıyorum geldi

inmaclamir!

SİHİRLİ OKLAVA dedi ki...

en acısı da onların bir umutla bekleye bekleye ölmeleri...hani nerde şu teknoloji??

Narish dedi ki...

mekani cennet olsun 6 kisininde, en üzücüsüde gazeteci arkadasin kurtulma cabasina ragmen yasam savasini kaybetmesi olmus, özellikle enkazi ve gazetecinin karlarin icersinden cikratilis fotograflarini görünce cok etkinlendim..

Suppruss Çeyiz dedi ki...

Çok üzücü bir durumdu her izlediğimde göz yaşı döktüm. Mekanları cennet olsun ALLAH evlatlarına uzun ömür versin hepsinin.

Mutlu sıcacık bol güneşli hafta sonu diliyorum, sevgiler, öptümmmm.

http://supprusstaki.blogspot.com
http://supprussceyiz.blogspot.com

27 Mart 2009 Cuma

BAŞIMIZ SAĞOLSUN!



ÜŞÜYORUM

Bir coşku var içimde bugün kıpır kıpır

Uzak çok uzak bir yerleri özlüyorum

Gözlerim parke parke taş duvarlarda

Açılıyor hayal pencerelerim

Hafif bir rüzgar gibi, süzülüyorum

Kekik kokulu koyaklardan aşarak

Güvercinler ülkesinde dolaşıyor

Bir çeşme başı arıyorum

Yarpuzlar arasında kendimi bırakıp

Mis gibi nane kokuları arasında

Ruhumu dinlemek istiyorum

Zikre dalmış her şey

Güne gülümserken papatyalar

Dualar gibi yükselir ümitlerim

Güneşle kol kola kırlarda koşarak

Siz peygamber çiçekleri toplarken

Ben çeşme başında uzanmak istiyorum

Huzur dolu içimde

Ben sonsuzluğu düşünüyorum

Ey sonsuzluğun sahibi, sana ulaşmak istiyorum

Durun kapanmayın pencerelerim

Güneşimi kapatmayın

Beton çok soğuk, üşüyorum..



Muhsin Yazıcıoğlu

ÜÇ GÜNDÜR ÇOK ÜZÜNTÜLÜYÜM.BİR UMUTLA İYİ HABERLERİNİ BEKLİYORDUK.GECELERİ GÖZÜME UYKU GİRMEDİ BİR TÜRLÜ

MALESEF ENKAZ BULUNDU SONUNDA VE KORKTUĞUMUZA UĞRADIK

MUHSİN YAZICIOĞLU KADAR DİĞER İNSANLARIMIZADA ÖZELLİKLE DE

GAZETECİ VATANDAŞIMIZADA ÇOK ÜZÜLDÜM.ÖLMEDEN ÖNCE YAPTIĞI KONUŞMALARI DİNLEMEK BENİ DERİNDEN SARSTI.BAŞAĞRILARI İÇİNDE ELİM KOLUM KALKMADAN HABERLERİ İZLERKEN KENDİ KENDİME (ÜZÜLÜP DURMANIN ANLAMI YOK KALK TA BİR YASİNİŞERİF OKU RUHLARINA HEDİYE ET RABBİME DUA ET DEDİM)

OKUDUM HEDİYE ETTİM

ALLAH KABUL ETSİN İNŞALLAH!

ALLAH GÜNAHLARINI AFFETSİN!

MEKANLARI CENNET OLSUN!

MİLLETİMİZİN BAŞI SAĞ OLSUN

UNUTMAYALIM HER NEFİS ÖLÜMÜ TADACAKTIR!

7 yorum:

NEŞELİ GÜNLER dedi ki...

ALLAH RAHMET EYLESİN.RUHLARI ŞAH OLSUN.ACI BİR BEKLEYİŞTİ BİZLER İÇİN SONUÇ BELKİ BEKLENİYORDU AMA YİNEDE BİR UMUT VARDI İÇİMİZDE .AMA OLMADI İŞTE ...

Zeynep Ceyiz Evi dedi ki...

SON ANA KADAR UMUT VARDI MALESEF İNANMASI ZORDA OLSA, TÜM
TÜRKİYENİN BAŞI SAĞ OLSUN, MEKANI CENNET OLSUN...

havvanur dedi ki...

slm topragım nasılsın muhsin bey gibi adamlar kolay gelmio ama çabuk kaybediyoruz:(((allah taksiratlarını affetsin amin sevgilerr

Inmaclamir dedi ki...

¡Hola arkadaşım ziyaret ve güzel bir hafta sonu ¡¡Un abrazo ¡¡¡¡¡¡sahip selamlıyorum geldi

inmaclamir!

SİHİRLİ OKLAVA dedi ki...

en acısı da onların bir umutla bekleye bekleye ölmeleri...hani nerde şu teknoloji??

Narish dedi ki...

mekani cennet olsun 6 kisininde, en üzücüsüde gazeteci arkadasin kurtulma cabasina ragmen yasam savasini kaybetmesi olmus, özellikle enkazi ve gazetecinin karlarin icersinden cikratilis fotograflarini görünce cok etkinlendim..

Suppruss Çeyiz dedi ki...

Çok üzücü bir durumdu her izlediğimde göz yaşı döktüm. Mekanları cennet olsun ALLAH evlatlarına uzun ömür versin hepsinin.

Mutlu sıcacık bol güneşli hafta sonu diliyorum, sevgiler, öptümmmm.

http://supprusstaki.blogspot.com
http://supprussceyiz.blogspot.com