6 Nisan 2009 Pazartesi

BLOG ÖDÜLÜ



Sevgili Nihan(http://www.guzellikemekister.blogspot.com/) arkadaşım beni ödüle layık görmüş .Kendisine çok teşekkür ediyorum


KURALLAR
1-ödülü veren kişinin linkini yayınlamak.
2-ödülü verdiğin kişilere mutlaka haber vermek
3-bu ödülü verdiğin kişilerin linkini vermek

sevgili www.3prenses.blogspot.com
sevgili http://sihirlioklava.blogspot.com
sevgili http:// biryudumhobi.blogspot.com
sevgili http://tatesal.blogspot.com
sevgili http://kujular.blogspot.com/
blogspotlarının sahibeleri arkadaşlarıma bu ödülü vermek istiyorum
aslında bütün blogcu arkadaşlarımı seviyorum ama özellikle bu arkadaşlarım ilk günden beri beni yalnız bırakmıyorlar
Bu ödülü sevgilerimle birlikte armağan ediyorum.
pardon kızlar!
Benim çocuklar bilgisayarın başına oturmak için beni sıkıştırıyorlardı tatesalı iki defa yazmışım
canım arkadaşım seni sevmez olurmuyum hiç sanada veriyorum bu ödülü aceleden gözümden kaçmış http://pasturkey.blogspot.com/
Ve daha adını saymakla bitiremeyeceğim birbirinden değerli arkadaşlarıma
Sanal alemdeki arkadaşlıklar yalan diyorlar ya
Bence bu söz yalan:))

YAHU BİR BİLEN SÖYLESİN ADRESLERİN ÜZERİNE TIKLAYINCA SİTELERE GİTMİYOR NE YAPMAK LAZIM YANLIŞ MI YAZDIM ACABA?

ARKADAŞLAR http://deliorgu.blogspot.com/ ARKADAŞIMDA BENİ ÖDÜLE LAYIK GÖRMÜŞ KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM

13 yorum:

SİHİRLİ OKLAVA dedi ki...

canım benim ,beni de düşündüğüm için teşekkür ederim...bu ödülü daha önce yayınladığım için oraya senin adını da ekleyeceğim.bu arada seni de tebrik ederim.sıcacık yüreğinle bu ödülü hakediyorsun.sevgiler canım

PASTURKEY dedi ki...

Sevgili hocam ödülünüzü kutluyorum.hımmmmm adıda güzelmiş smart blogger.ama hocam yaaa tatesal da 2 kere yazılmaz ki...anladık çok seviyorsun onu...Yoksa beni sevmiyormusun hocam...Şaka canımmm bunların hepsi latife....Sevgiyle kal.....

tatesal dedi ki...

CANIM ÇOK TEŞEKKÜRLER!!!!!BU ÖDÜLÜ BÜYÜK BİR ŞEREFLE ALIYORUM .ÇOK MUTLU ETTİN BENİ BİLEMEZSİN.PASTURKEY ARKADAŞIM GÖRMÜŞ HEMDE 2 KERE VERMİŞSİN LİNKİMİ DİKKAT ETTİM...SAĞOL VAROL!!!!!

gül dedi ki...

selam ziyarete geldim ödülün hayırlı olsun:)

PASTURKEY dedi ki...

hocam yaaaa tatesala bir şey söyle bak,bak nazire yapıyor....hey tatesal sevinme 2 kere aldım diye ödülü söke,söke ben aldım hocamdan.:))))))adı üstünde smart blogger ödülü akıllı olan kapar dimi ama hocam....:))))))
çok teşekkür ederim sevgili arkadaşım.....
Şimdi link vermeye gelince sanırım şurda bir problem var.siz normal mesela www.haroşo2.blogspot.com yazın 1 kere ara çubuğuna klavyeden tıklayınca olması gerekiyor.zaten kayıtlardan biliyorsun b den ve t den renk de seçebilirsin daha belirgin olsun diye....
tatesalllllll aldım ödülü gidiyorummmmmmmmm.....bende akıllı,paylaşan,samimi,içten kadın bloglarına vericem hocam....
tatesal sadece şaka bunlar seni nekadar sevdiğimi biliyorsun.maksat şaka olsun.vallahi bu espri ve benim yaptıklarım,hocamın yanlışlıkla tatesali 2 defa yazmasından kaynklandı.tam ödüle uygun bir ödül kapma hikayesine dönüşeverdi...durum bundan ibarettir okuyanlar yanlış anlamazın lütfen bizbirimizi biliriz ve severiz.....bizim adı grup yada gruplaşma herneyse herkes birbirini çok iyi tanır....

biryudumhobi dedi ki...

iyi günler arkadaşım ödüle layık gördüğün için teşekkür ederim.

ufuk dedi ki...

kutluyorum...sevgiler

derya dedi ki...

Canımmm tebrik ederim sevgiler...

Diana dedi ki...

congratulations..!!

Inmaclamir dedi ki...

merhaba arkadaş, çok fazla ziyaret için buradan teşekkür ederim, ben devolviendotela, güzel şeyler var helo pisi ¡bu muhteşem tüm güzel ¡¡¡¡¡¡ BM besote var hissettim

inmaclamir ¡¡

embir dedi ki...

canım benim ya nasıl mutlu oldum anlatamam. Güzel ödülün için çok teşekkür ediyorum.

Sevgiler

lemaninignesinden dedi ki...

kutluyorum sevgiler..

tasarım mekani dedi ki...

tebrikler...calismalarinizin devaminda basarilar diliyorum. sevgiler, medinem

6 Nisan 2009 Pazartesi

BLOG ÖDÜLÜ



Sevgili Nihan(http://www.guzellikemekister.blogspot.com/) arkadaşım beni ödüle layık görmüş .Kendisine çok teşekkür ediyorum


KURALLAR
1-ödülü veren kişinin linkini yayınlamak.
2-ödülü verdiğin kişilere mutlaka haber vermek
3-bu ödülü verdiğin kişilerin linkini vermek

sevgili www.3prenses.blogspot.com
sevgili http://sihirlioklava.blogspot.com
sevgili http:// biryudumhobi.blogspot.com
sevgili http://tatesal.blogspot.com
sevgili http://kujular.blogspot.com/
blogspotlarının sahibeleri arkadaşlarıma bu ödülü vermek istiyorum
aslında bütün blogcu arkadaşlarımı seviyorum ama özellikle bu arkadaşlarım ilk günden beri beni yalnız bırakmıyorlar
Bu ödülü sevgilerimle birlikte armağan ediyorum.
pardon kızlar!
Benim çocuklar bilgisayarın başına oturmak için beni sıkıştırıyorlardı tatesalı iki defa yazmışım
canım arkadaşım seni sevmez olurmuyum hiç sanada veriyorum bu ödülü aceleden gözümden kaçmış http://pasturkey.blogspot.com/
Ve daha adını saymakla bitiremeyeceğim birbirinden değerli arkadaşlarıma
Sanal alemdeki arkadaşlıklar yalan diyorlar ya
Bence bu söz yalan:))

YAHU BİR BİLEN SÖYLESİN ADRESLERİN ÜZERİNE TIKLAYINCA SİTELERE GİTMİYOR NE YAPMAK LAZIM YANLIŞ MI YAZDIM ACABA?

ARKADAŞLAR http://deliorgu.blogspot.com/ ARKADAŞIMDA BENİ ÖDÜLE LAYIK GÖRMÜŞ KENDİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM

13 yorum:

SİHİRLİ OKLAVA dedi ki...

canım benim ,beni de düşündüğüm için teşekkür ederim...bu ödülü daha önce yayınladığım için oraya senin adını da ekleyeceğim.bu arada seni de tebrik ederim.sıcacık yüreğinle bu ödülü hakediyorsun.sevgiler canım

PASTURKEY dedi ki...

Sevgili hocam ödülünüzü kutluyorum.hımmmmm adıda güzelmiş smart blogger.ama hocam yaaa tatesal da 2 kere yazılmaz ki...anladık çok seviyorsun onu...Yoksa beni sevmiyormusun hocam...Şaka canımmm bunların hepsi latife....Sevgiyle kal.....

tatesal dedi ki...

CANIM ÇOK TEŞEKKÜRLER!!!!!BU ÖDÜLÜ BÜYÜK BİR ŞEREFLE ALIYORUM .ÇOK MUTLU ETTİN BENİ BİLEMEZSİN.PASTURKEY ARKADAŞIM GÖRMÜŞ HEMDE 2 KERE VERMİŞSİN LİNKİMİ DİKKAT ETTİM...SAĞOL VAROL!!!!!

gül dedi ki...

selam ziyarete geldim ödülün hayırlı olsun:)

PASTURKEY dedi ki...

hocam yaaaa tatesala bir şey söyle bak,bak nazire yapıyor....hey tatesal sevinme 2 kere aldım diye ödülü söke,söke ben aldım hocamdan.:))))))adı üstünde smart blogger ödülü akıllı olan kapar dimi ama hocam....:))))))
çok teşekkür ederim sevgili arkadaşım.....
Şimdi link vermeye gelince sanırım şurda bir problem var.siz normal mesela www.haroşo2.blogspot.com yazın 1 kere ara çubuğuna klavyeden tıklayınca olması gerekiyor.zaten kayıtlardan biliyorsun b den ve t den renk de seçebilirsin daha belirgin olsun diye....
tatesalllllll aldım ödülü gidiyorummmmmmmmm.....bende akıllı,paylaşan,samimi,içten kadın bloglarına vericem hocam....
tatesal sadece şaka bunlar seni nekadar sevdiğimi biliyorsun.maksat şaka olsun.vallahi bu espri ve benim yaptıklarım,hocamın yanlışlıkla tatesali 2 defa yazmasından kaynklandı.tam ödüle uygun bir ödül kapma hikayesine dönüşeverdi...durum bundan ibarettir okuyanlar yanlış anlamazın lütfen bizbirimizi biliriz ve severiz.....bizim adı grup yada gruplaşma herneyse herkes birbirini çok iyi tanır....

biryudumhobi dedi ki...

iyi günler arkadaşım ödüle layık gördüğün için teşekkür ederim.

ufuk dedi ki...

kutluyorum...sevgiler

derya dedi ki...

Canımmm tebrik ederim sevgiler...

Diana dedi ki...

congratulations..!!

Inmaclamir dedi ki...

merhaba arkadaş, çok fazla ziyaret için buradan teşekkür ederim, ben devolviendotela, güzel şeyler var helo pisi ¡bu muhteşem tüm güzel ¡¡¡¡¡¡ BM besote var hissettim

inmaclamir ¡¡

embir dedi ki...

canım benim ya nasıl mutlu oldum anlatamam. Güzel ödülün için çok teşekkür ediyorum.

Sevgiler

lemaninignesinden dedi ki...

kutluyorum sevgiler..

tasarım mekani dedi ki...

tebrikler...calismalarinizin devaminda basarilar diliyorum. sevgiler, medinem