13 Haziran 2009 Cumartesi

ödülüm var


Sevgili arkadaşım http://minikmimik-dikisdersi.blogspot.com/ bloğunun sahibesi beni bu ödüle layık görmüş kendisine çok teşekkür ediyorum.
Bu postu yayınlamakta biraz geç kaldım.Malum yıl sonu bir yığın evrak işi vardı .Bugünde sbs sınavında gözetmendim.Eve geldim Amasya'ya gidecektik ama ben işlerimi yetiştiremediğim için yarına kaldı.Pazartesi günü okul olduğu için ben gidemiyorum babaları kızlarımı götürüp gelecek.
Şimdi ben bu ödülü kime versem diye kara kara düşünürken hiç bir arkadaşımı ayırt edemeyeceğimi anladım.Beni hiç bir zaman yalnız bırakmayan değerli yorumlarıyla beni cesaretlendirip yüreklendiren bütün arkadaşlarıma armağan ediyorum.
Hepinizi çok seviyorum
Bu arada http://kujular.blogspot.com/ bloğunun sahibesi arkadaşım bir anket yayınlamış .anketin sorularını yanıtladım ve sonuş tam olarak beni anlatıyor
41 - 50 PUAN:İnsanlar sizi taze, canli, çekici, eğlendirici, pratik ve daima ilginç birisi olarak görürler; her zaman ilgi odağı olan ama çok aşırıya kaçmayacak kadar da dengeli birisi.. Insanlar sizi ayrica iyiliksever,düşünceli, anlayışlı ve kendilerini neşelendiren ve rahatlatan birisi olarak tanırlar.
Güzel bir anket sizede tavsiye ederim

6 yorum:

funda dedi ki...

nice ödüllere canım :)))

Adsız dedi ki...

siteni çok ama çok beğendim

dantelistan dedi ki...

kutluyorum seni hak ediyorsunuz
ziyaret için geldim sayfanızı açınca tatlı kızlarınız karşıladı allah uzun ömürler versin çok şekerler
iyi akşamlar

ŞANSLI dedi ki...

Hayırlı olsun canım.
İyi geceler.

gül dedi ki...

ÖDÜL İÇİN TEBRİKLER CANIM

bacım dedi ki...

http://i0906.hizliresim.com/2009/6/20/73.gif ---selamlarrrrrrrrr. gülce bebek analı babalı büyüsün allah bahtını güzel eylesin

13 Haziran 2009 Cumartesi

ödülüm var


Sevgili arkadaşım http://minikmimik-dikisdersi.blogspot.com/ bloğunun sahibesi beni bu ödüle layık görmüş kendisine çok teşekkür ediyorum.
Bu postu yayınlamakta biraz geç kaldım.Malum yıl sonu bir yığın evrak işi vardı .Bugünde sbs sınavında gözetmendim.Eve geldim Amasya'ya gidecektik ama ben işlerimi yetiştiremediğim için yarına kaldı.Pazartesi günü okul olduğu için ben gidemiyorum babaları kızlarımı götürüp gelecek.
Şimdi ben bu ödülü kime versem diye kara kara düşünürken hiç bir arkadaşımı ayırt edemeyeceğimi anladım.Beni hiç bir zaman yalnız bırakmayan değerli yorumlarıyla beni cesaretlendirip yüreklendiren bütün arkadaşlarıma armağan ediyorum.
Hepinizi çok seviyorum
Bu arada http://kujular.blogspot.com/ bloğunun sahibesi arkadaşım bir anket yayınlamış .anketin sorularını yanıtladım ve sonuş tam olarak beni anlatıyor
41 - 50 PUAN:İnsanlar sizi taze, canli, çekici, eğlendirici, pratik ve daima ilginç birisi olarak görürler; her zaman ilgi odağı olan ama çok aşırıya kaçmayacak kadar da dengeli birisi.. Insanlar sizi ayrica iyiliksever,düşünceli, anlayışlı ve kendilerini neşelendiren ve rahatlatan birisi olarak tanırlar.
Güzel bir anket sizede tavsiye ederim

6 yorum:

funda dedi ki...

nice ödüllere canım :)))

Adsız dedi ki...

siteni çok ama çok beğendim

dantelistan dedi ki...

kutluyorum seni hak ediyorsunuz
ziyaret için geldim sayfanızı açınca tatlı kızlarınız karşıladı allah uzun ömürler versin çok şekerler
iyi akşamlar

ŞANSLI dedi ki...

Hayırlı olsun canım.
İyi geceler.

gül dedi ki...

ÖDÜL İÇİN TEBRİKLER CANIM

bacım dedi ki...

http://i0906.hizliresim.com/2009/6/20/73.gif ---selamlarrrrrrrrr. gülce bebek analı babalı büyüsün allah bahtını güzel eylesin