14 Mayıs 2009 Perşembe

küçük kızıma polardan çanta yaptım









BU ÇANTAYI YAPALI BAYAĞI OLDU.POLARLARA MERAK SALDIĞIM GÜNLERDEYDİ OYÜZDEN BİRAZ ACEMİ İŞİ OLDU ASLINDA .KÜÇÜK KIZIM EMİNE HANDAN'A YAPTIM.
ŞU GÜNLERDE ELİM KOLUM KALKMIYOR HİÇBİR ŞEY YAPAMIYORUM. İL DIŞI TAYİNLERİ AÇILDI ONUNLA KAFAM MEŞGUL BİRDE BAHAR YORGUNLUĞUMUDUR NEDİR .ASLINDA ELİŞİ YAPMADAN DURAMAM AMA NE OLDU BİLMİYORUM.
YORUM GELMEZ OLUNCA KENDİMİ YENİ BİRŞEYLER YAYINLAMAK ZORUNDA HİSSEDİYORUM BİRDE HASTALIK MIDIR NEDİR İNSAN YORUM GELDİMİ ACABA DİYE MERAKLANIYOR DOĞRUSU.NEYSE KALKIP AKŞAM YEMEĞİ YAPMAM GEREKİYOR
(YEMEK YAPMAKTANDA BIKTIM.HERGÜN NE PİŞİRECEĞİM DERDİ OFFF OFFFF )
BİR DE YEMEK YAPMA ROBOTU YAPSALAR SEN İSTESEN O YAPSA:))

12 yorum:

karamel mutfak dedi ki...

acemi işide desen çok şeker olmuş.küçük kızın ben olsam nesıl olur.
eger yemek yapanı bırak akşama ne pişircemi anında bana söleyen olsa onada razıyım .sevglir.

Unknown dedi ki...

ÇOK HOŞ OLMUŞ PEMBİŞ PEMBİŞ EMİNE HANIM GÜLE KULLANSIN...

NAZARDEĞMESİN07 dedi ki...

SELAM BEN GELDİM KUSURA BAKMAYIN LÜTFEN İŞLERİMİN YOĞUNLUĞUNDAN VE RAHATSIZLIĞIMDAN EPEYDİR ZİYARETE GELEMEDİM.SEVGİLEREMİ BIRAKIYORUM

zehra dedi ki...

k cıcı olmus acemı halın buysa masallah masallah

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Çok güzel olmuş.Rengide kız çocuğuna uygun olmuş.Eline sağlık.
Sevgiler

Yelda dedi ki...

Canım bence böyle düşünme
Bende ilk başladığımda yorum gelmiye diye çok takılıyordum ama yaparken kendimi çok rahatlamış hissediyorum onun için önemli olan kendini rahatlatman paylaşman
bence yaptıkların çok hoş şeyler
Şevkin kırılmasın
Yakında obotuda yaparlar sen el işi yaparken oda talimat üzerine yemek yapar :)))) çok öpüyorum

Çantada çok hoş ellerine sağlık

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

kaç gündür blogunuza ugruyorum yorum kısmı açılmıyordu.bende il dışı tayinleriyle çok meşgulüm ama acılan yerler hayal kırıklığı ugrattı bende .polar cantada çok şık olmuş ellerinize sağlık sevgiler tayinlerde hayırlısı olsun herpimiz için inşallah

TATESAL dedi ki...

MERHABA!!!!MERHABA!!!!
BEN YEMEK YAPMA ROBOTU TÜLİN!!!!
BEN YEMEK YAPMA ROBOTU TÜLİN!!!
BU AKŞAM NE PİŞİRMEMİ İSTERSİNİZ?
şaka bir yana gerçekten robot gibi oldum durmadan pişir yıka pişir yıka..Tabi bu arada yiyoruzda...Ama mecburen ne yapacaksın...Kadın anne,kadın fedakar,kadın mutfak robotu!!!!
Çanta süper olmuş,kızlarında çok güzeller zaten,bin maşallah...

Linda dedi ki...

Olá!
Passei para desejar um feliz fim de semana.
bjs.
Linda

Ficou muito bonita

Ana Zuzarte dedi ki...

Tão linda
bjs e bom fim de semana
Ana

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

elinize sağlık ne güzel olmuş kızımızda annesiyle çalışa çalışa süper şeylerçıkacak ortaya. harikasınız. sevgiler

LEMAN dedi ki...

bu kızlar ne kokoş oluyor demi pekte sevınmıştır benımkı geçen uyutmadı ördürdü cd den yaptım yayınlamıştım kaç gün onunla uyudu