3 Ocak 2021 Pazar

ZARA HIRKA

Bloğumdan uzak kaldığım seneler içinde üretmeye devam ettim . Pekçok şey yaptım . Zaman içinde bunları sizinle paylaşmayı düşünüyorum. Ama bu güzel hırkayı Öğretmen arkadaşım Fatma Yurdakul ördü. Bende üzerinde görür görmez fotoğrafladım . Arkadaşımın ellerine sağlık çok güzel olmuş kendisinede çok yakışmış. Güzel günlerde giysin İnşaallah. Yapılışı instagramda pastelmotif sayfasında mevcut belki örmek isteyen olur.Bende kendime ördüm ama henüz fotoğraflamadım . Onu da yakında paylaşırım.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba hanımefendi. bloğunuz ve yazılarınız çok güzel. anlatımınız akıcı ve kolay okunuyor, sanki sohbet tadında. duygu ve düşünceleri ifade etmekte çok başarılısınız. umarım devam edersiniz yazmaya. sizi takip etmeyi çok isterim. rica etsem bloğunuza ABONE OL kısmını da ekler misiniz?

Evospin dedi ki...

Thanks for the great work you've done on this blog

Ankara web tasarım dedi ki...

Merhaba çok güzel bir hırka olmuş ellerinize sağlık.