23 Nisan 2009 Perşembe

MÜCEVHER KUTUSU




SABAHIN KÖRÜNDE AYAKTAYIM YİNE.MAALESEF TATİL GÜNLERİ YATIP UYUYAMAMAK GİBİ BİR SORUNUM VAR.VÜCUT KENDİNİ AYARLAMIŞ HERGÜN AYNI SAATTE UYANIYOR.BENDE KALKTIM MADEM BİR ŞEYLER YAYINLAYAYIM DEDİM ÇOCUKLAR UYANANA KADAR.
BEN ÖĞLE ARALARINDA BOŞ DURMAYAYIM DİYE OKULDA POLARDAN ÇALIŞMALARIMA DEVAM EDİYORDUM.ANASINIFI ÖĞRETMENİMİZ BENİ GÖRDÜ EVDE NE KADAR PUL ,BONCUK ,KURDELA VARSA TOPLAMIŞ BANA GETİRMİŞ.GÖRÜNCE ÇOK ŞAŞIRDIM VE SEVİNDİM.EVE GELDİM GECEYARISINA KADAR BU KUTUYLA UĞRAŞTIM.
((EŞİM BANA (BONCUKLU DELİ İBRAHİM )DİYOR BU ARADA ))
PLASTİK DETERJAN KUTUSU VARDI PROMOSYON OLARAK VERİLMİŞ.ONU POLARLA KAPLADIM PULLARLA SÜSLEDİM.KENARLARINA SİM KORDON GEÇTİM.OLDU SANA MÜCEVHER KUTUSU


16 yorum:

TATESAL dedi ki...

Günaydın canım;kutu çok şık olmuş...Kutunu kendin yaptın,tek taşınıda kendin aldıysan artık bu kutuda saklarsın değil mi?

halime dedi ki...

ben de sabahları erken kalkarım.öyle alışmışım.memnunum halimden.kutular çok şeker olmuş.yani en de boncuk delisi olanlardanım desem hiç abartmam.ellerine sağlık.

gül dedi ki...

elinize saglık yaratıcılık işte bu bence şahane olmuş sevgiler

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

eline sağlık canım. güzel olmuş.
http://img99.imageshack.us/img99/595/cumazv9co2sk5.png

! ÖRGÜELİ ! dedi ki...

Çok kullanışlı oluyor kutular, heryerde kullanılır:)

armina dedi ki...

Ne kadar güzel olmuş. Ben de çok seviyorum kutuları süslemeyi. Ellerine sağlık canım.

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

sa.Hobi olsunda bayılıyorumdeğişiklere iyi günlerde kullan sevgiler.A.E.O

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ellerine sağlık ne güzel şeyler bunlar ama mücevherimiz yok ki:)
iyi hafta sonları svegiler

Moonish (moonsun) dedi ki...

Kutu cok guzel olmus yalniz, ellerine saglik :)) Ahh o erken kalkmalar yok muuu :))

Şengülce dedi ki...

günaydın canım
elişlerin bir harika ellerine sağlık
her gün bakmadan sayfana duramıyorum
iyi hafta sonları..

Unknown dedi ki...

günaydin arkaadasim, mücevher kutusu cok güzelmis, güle güle kullan arkadasim..

tasarım mekani dedi ki...

SANADA DA GUNAYDIN CANIM.. sende benim gibisin..bende sabah erken saat 7 de kalktim... ziyaretin icin tskler.. mucevher kutunda harika olmus.. sevgiler, medinem

NiNo dedi ki...

boncuklu deli ibrahim :D harika bir bulus vallahi heryer boncuk ne guzel ama dimi ellerinzie saglik sizinde sevgiler

Inmaclamir dedi ki...

merhaba arkadaş, selamlıyorum gidip güzel bir hafta sonu ¡¡size ¡¡¡¡¡ BM besito İyi günler dileriz!

inmaclamir ..

Lady Hands dedi ki...

Selam canım..
Really it's so cute box.
ellerinzie saglik..sevgiler.

Walkíria Sampaio dedi ki...

Gostei muito de seus trabalhos!
Bjs!

Wal (Encantos da Wal)