6 Nisan 2009 Pazartesi

POLAR KUŞ





ÇALIŞMALARA DEVAM:))

12 yorum:

3prenses dedi ki...

canım ya sende erkencisin benim gibi.kuşada bayıldım.elllerine sağlık.

*kelebekana*-* dedi ki...

aferin bu işler seni iyice sardı ...gidgide daha bir güzelleşiyorlar ..sevgiyle kal ...

sihirlirloklava dedi ki...

emeğine sağlık...insan böyle şeyler üretince çok mutlu oluyor değil mi??sevgiler canım...

LEMAN dedi ki...

yetişene aşk olsun güzelliklerın arkası bitmiyo ellerıne saglık

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

sa. ne güzel oyuncaklar ellerine sağlık,canım.onları süs olarak kullansanpolerin kanseroloji etkisi olduğu söyleniyor derimki çocuklar oynamasınlar hı nedersin.sevgiler.A.E.O

GeCe dedi ki...

ay ne kadar sevimli olmuş eline sağlık

sevil dedi ki...

ellerinize sağlık güzel işler çıkarmışsınız.polar keçeden daha kolay işleniyor ve daha rahat bulunan bir malzeme ben de keçe ile bu tür şeyler yapıyorum ama renk renk polarlar alıp onlarla da deneyeceğim.iyi günler

Ana Zuzarte dedi ki...

Não sei se me vais perceber
Gostei muito do teu Blog

Bjs
Ana

blog dedi ki...

Olá! tudo bem com vocês! sou do brasil,sou ator amigo da rosinha e seus croches,estou passando para dar um beijo em vocês.

beijos

Daniel Marques


Merhaba! ile tamam! Ben Brezilya, ben Rosinha ve kroşe bir oyuncu arkadaşım var oldum, seni öpmek olacak.

öpücükler

Daniel Marques

Lady Hands dedi ki...

Selam canim..
So cute,eline sağlık.
sevgiler.

Adsız dedi ki...

çok şirin olmuşlar.

TAZE NANE dedi ki...

Ne kadar güzel......