12 Nisan 2009 Pazar

POLARDAN POŞETLİK






ASLINDA BEN YAPTIKLARIMI SIRASIYLA YAYINLAMAK İSTİYORDUM ANCAK BUGÜN YAPTIĞIM BU POŞETLİK O KADAR ŞİRİN OLDUKİ DİĞERLERİNİ BEKLETİP BİRAN ÖNCE BUNU YAYINLAMAYA KARAR VERDİM.SABAHTAN BERİ BU POŞETLİKLE UĞRAŞIYORUM
ÖNCE KREM KUTUSUNDAN YUVARLAKLAR KESİP ONLARI ORTALARINDAN KABA DİKİŞLE DİKEREK ORTADAKİ KUMAŞTAN ÇİÇEĞİ YAPTIM.DAHA SONRA POLARDAN YUVARLAK KALIP KESTİM(MAVİ ÇİÇEĞİ YAPMAK İÇİN)ONU ORTADAN DÖRT PARÇAYA AYIRDIM MAVİ ÇİÇEK BEŞ YAPRAKTAN OLUŞUYOR.YUVARLAK YERLERİNDEN DİKEREK YAPRAKLARI BÜZDÜRE BÜZDÜRE BİRLEŞTİRDİM.KÜÇÜK BİR YUVARLAK KESİP ORTASINA DİKTİM.DAHA SONRA BULUT ,ÇİMEN,DAL KESTİM VE DİKTİM.EN ÜST KISMINDAN 2 SANTİM İÇERİ KIVIRIP DİKTİM.BÜTÜN PARÇALARI SARI POLARIN ÜZERİNE YERLEŞTİRDİKTEN SONRA TERS ÇEVİRİP DİKTİM.İÇİNDEN KURDELA GEÇİRDİM.ALT TARAFINIDA KURDELA İLE BAĞLADIM

OFF ANLATIRKEN YORULDUM UMARIM ANLATABİLMİŞİMDİR.YAPMASI DAHA KOLAYDI SANKİ
BİRDE HAFTA SONLARI BEN BÜTÜN BLOG ARKADAŞLARIMI ZİYARET EDİP YORUM
BIRAKIYORDUM.MAALESEF BU HAFTA KİMSEYE YORUM YAZAMAYACAĞIM.BENİ MAZUR GÖRÜN.GALİBA BİLGİSAYARA VİRÜS BULAŞTIRMIŞIM.BİR TANE SAYFA AÇIYORUM 50 TANE BOŞ SAYFA AÇILIYOR. KAPATMAK ZORUNDA KALIYORUM BİLGİSAYARI.EŞİM FORMAT ATACAK.SORUN HALLOLDUĞUNDA GELİR YORUMLARIMI YAPARIM HEPİNİZE SEVGİLERİMİ GÖNDERİYORUM

31 yorum:

karamel mutfak dedi ki...

keçelere inat sende polarlardan harikalar yaratıyorsun canım emegine salık güle güle kullan.

Bejenaru Gabriela dedi ki...

çok güzel

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

SA.Ellerine sağlık ne güzel olmuş miyi günlerde kullan çoook beğendim sevgiler.A.E.O

sümeyye dedi ki...

çok şirin birşey olmuş ellerinize sağlık

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ellerin esağlık ne güzel olmuş çok beğendim benimde poşetliğim eskimişti:)
virüs içinde geçmişler olsun .görüşmek üzere. iyi haftalar

Anabel Luna dedi ki...

Hi ....I'm just passing by , I can see so many beautiful projects,Very nice blog and well organized.I Love it.Thanks for sharing your projects.Thanks , i will keep your blog in my Blog List.Thanks again and have a beautiful day!

Luna

Carmencita Chilena dedi ki...

Hola....me encantarón las bolsitas con esa flor tan original todo muy bello felicidades y que tengas una hermosa semana junto a tu familia muchas bendiciones.

Cariños Carmencita=D

Adsız dedi ki...

wooooooo me encanto tu trabajo.. gracias nena, por mostrarlo
que tengas un buen comienzo de semama ,besos..
“No hay árbol bueno que pueda dar fruto malo, ni árbol malo que pueda dar fruto bueno. Cada árbol se conoce por su fruto.”

Lucas 6: 43

saniye dedi ki...

harika olmuş çok güzel fikir emeğine sağlık sevgiyle kal

havvanur dedi ki...

poşetlik harika olmuşş bn yeni format attırdım ama bnmd formattatn sonra bi sürü sayfa çıkıyo gitmio fişi çekiomda kurtuluyoruöm virüstenmiki kafam karıştı şimdi pc ye bi sorayım bakalımm hayırlı günler

Unknown dedi ki...

Çok şeker ve şirin bir poşetlik olmuş.eline sağlık.

Yelda dedi ki...

Canım çok güzel olmuş
Elelrine sağlık

orgu delisi dedi ki...

çok şirin olmuş,ben de heveslendim şimdi.ama sizinki kadar güzel yapabilir miyim bilmem.

kedicibasi dedi ki...

çok güzel çok cici ve de değişik bende yapmak isterim

Martamadrid dedi ki...

I found your blog passing by, and I love your works. Some of them are really originals, like those hats. I envy people who do crocheting!. I'll keep you in my list.
Regards,
Marta.

embir dedi ki...

Bu çok ama çok şirin olmuş canım ya, bayıldım emeğine sağlık. Ay bir daha bakıcam.

*kelebekana*-* dedi ki...

of offf şu işlerim bitsede bende bunlardan yapsam ...çok şirin olmuş

GeCe dedi ki...

gerçekten çok şirin bayıldım eline sağlık

kizhatce dedi ki...

ne güzel olmuş arkadaşım,sende ne cevherler varmış:)eline sağlık güle güle kullan....sevgiler...

tatiana dedi ki...

hola gracias por visitar mi blog
esta muy linda esta bolsita
te cuento que no entiendo tu idioma

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

çok beğendim eline sağlık bayılıyorum bu çalışmalara .
arkadaşım ben de beklerim iznin olursa eklemek isterim. fırsat buldukça uğrayıp güzelikleri görmeye gelirim.
benide eklersen sevinirim

LEMAN dedi ki...

gitgide dahada güzel işlere imzanı atıyorsun bu da çok harika ya

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım bbenim chat boxa her iki linkinide yazıp bırakırmısın ben eklemeye çalıştım ama başka yerler çıktı.

bir de senin chatboxa yazmak istedim ama yolla butonu görünmüyor bugün ikikez denedim ama mesaj satırından aşağısıgörünmüyor.

sevgiler canım

biryudumhobi dedi ki...

nekadar şirin bir poşetlik olmuş harika:))eline sağlık canım iyi günlerde kullan.

makhina dedi ki...

s.a.canım harika olmuş polarla yaptıkların hello kittyi deneyeceğim bende ellerine sağlık,hayırlı günler sevgiler

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

değil kullanmak,
görmek bile bile çok keyifli..
emeğine sağlık canım.
svglr..

Marifetane hobi dedi ki...

Sıkıntılardan uzak, huzurun gölgesinde geçireceğiniz günlerin ömrünüze yayılması, Ömürlerinizin bereketli, kazançlarınızın kârlı, sevinçlerinizin daim olması dileğiyle.... Kutlu doğum haftamız ve Cuma'nız mübarek, dualarınız kabul olsun..hayırlı geceler.

Inmaclamir dedi ki...

Merhaba arkadaş, selamlıyorum gidip güzel bir hafta sonu ¡¡diliyorum İyi günler ¡¡Un abrazo ¡¡¡Tanrı korusun var!

inmaclamir

Unknown dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK HARİKA GÖRÜNÜYOR CANIM... ÇOK ŞİRİN OLMUŞ GERÇEKTEN ÇOK ŞIK ÇOK GÜZEL...

Unknown dedi ki...

OY OY ÇOK GÜZELLER,ÇALACAĞIM POŞETLİK MODELİNİ ÇOK GÜZEL,

Petit Poá dedi ki...

A hello z Brazílie!!!

Alexandra